Sunday 10 April 2011

ME FIRST AND THE GIMME GIMMES





 ni aku punya record label paling aku suka bangat! biaq la org nak kata pop punk ka..fat wreck crew ka..janji aku tak guna duit mak bapak angpa..hiihi. pic kat atas ni aku punya slip mat( karpet utk vinyl player) slip mat warna biru ni limited gak la.fat wreck hanya kuarkan 100 kpg tak silap aku..sblom ni depa ada keluaqkn warna merah(o.g kaler utk logo fat)



 antara tee yg paling aku sayang skali dlm almari aku.sblom ni aku penah ada 2 3 lai baju mfatgg ni.tapi aku juai semua sbb ada masalah kewangan.baju ni antara 1st aku collect balik selepas aku juai sblom ni.design ni pun agak jarang jumpa dlm bundle.


 ni feberet tee aku.smlm aku pakai semasa snb wat recoding kat iseekmusic.mfatgg punya tee tour 2007.



 tee ni bukan saiz aku dh..dulu sempat gak pakai saiz m.la hati ada senang,badan naik balik.pelaq betui.tee pu aku tak penah tgk dlm website or org pakai dlm malaysia ni.ringer dan ada pic bass fat mike! fakkk! sempoi gila! ni jgn harap aku nk juai.hihihi syg gila ni



 yg ni 1st 7'inch mfatgg aku..aku beli kat roxy spore.mahai gak aku dpt time ni.tp minat n suka punya pasai.tutup mata terus bayaq.

collection mfatgg  aku wat masa ni!

No comments:

Post a Comment