Tuesday 19 April 2011

ARM TO ARM



album ni aku kenal skapunk sound dr victory rec.sblom2 tu aku hanya layan skapunk yg biasa2 tidak sejahat band ni.1st aku kenal ketika member aku ada pasang tape VHS .himpunan v.clip dr band2 victory yg dimonopoli oleh band hardcore.tetiba part band catch 22 aku jadi terkesima ,mcmana leh sesat band skapunk dlm video ni.. lagu HARD TO IMPRESS mmg menikam kalbu! dgn featuring vokal Hatebreed.mmg buat aku terpana .langsung trus buatkan aku cari album ni.akupenah ada cd,tp hanya tingal cover ja..so skang sudah ada lebihan duit skit.lalu aku order LP ni.pada mulanya aku tak rasa yg aku akna dpt vinyl putih.sbb masa order tu  dia tak mention pun kaler apa..so bila je sampai aku buka ,WOW mmg terkejut la yg aku dpt tu piring wane putih! heheheh mmg bersorak sakan aku dlm umah masa tu heheheh.:)

sekian

No comments:

Post a Comment