Tuesday 12 April 2011

HI-STA ARMY

 sekali lgi aku nk ulang.entri kat dlm blog ni takde niat nak berlagak atau nak show off.hanya berkongsi apa yg aku suke ngan kawan2 kat luar sana,munkin barang aku tak rare dan biasa bg org lain .tp bagi aku brg ni semua beharga dan punya sentimentel value pd aku..so pic kat atas ni adalah item yg aku amat syg buat masa skang.

 ni towel hi-sta,dpt kat dlm bundle jepun.kawan baik aku kat kampung aku yg kasi towel ni.mula2 aku mcm tak percaya yg aku leh miliki towel ni.kat japan towel band mmg menjadi merch penting utk setiap band.jika korang penah layan youtube band2 japan,depa punya fans mmg ada sorang satu.munkin nak lap peluh dlm konsert or gig.kasi nampak tak berlemoih la kan.


 ok tee ni aku dh dpt lama gak la.dan kenapa aku suke sgt tee ni.sbb tee ni artworknya di lukiskan oleh artis hebat dr japan iaitu rockin jelly bean. mamat ni dengar crita mmg suke buat artwork separa hentai.hihihi aku pun suke hentai.kekekeek dan aku dpt info dr kawan aku yg mamat ni akan buat artworknya dgn berkeadaan berbogel utk dpatkan sumber inspirasi utk dia.dasat sgt..jenuh mcm ni..sejuk teloq kalu duk telanjang lama2.hahahaha mau kecut kalu artwork tu tak siap dlm 5-6 jam weiii..hihihiiih


 baju ni baru dpt dr kawan jb aku.masa aku beli ni aku tak perasan yg baju hi-sta ni berdesign kan utk lagu stay gold! stay gold ni adalah lagu feveret aku.dan sesapa yg minat band hi-sta ni pasti suka ngn lagu ni.





ok kat atas ni semua aku punya koleksi piring itam band hi-sta.aku borong skaligus sbb aku riso item ni akan kehabisan di fatwreck.dan aku rasa kenapa aku perlu kumpulkan semua lp ni sbb band ni dah takde,ada org ckp hiatus,dan terbaru dengar crita yg band ni nak perform balik dan nak buat tour SEA.betui tak betui.tunggu je la.aku harapkan menjadi kenyataan.bukan senang nk dpt band punkrock dr asia yg leh di terima seluruh dunia.sound dia yg agak pelik dan lain mcm dr sound2 punkrock california.band yg aku rekemen utk sesiapa yg mahu cuba layan muzik punkrock!

sekian utk kali ni...

2 comments:

  1. towel,LP.. ang memang powerr Amert!!

    ReplyDelete
  2. ish mana ada power..aku rasa org kat jepun yg minat hi-sta lgi power..mesti depa ada semua weiii

    ReplyDelete